Wednesday, July 21, 2010

biskut raya mari!!!!

kueh ! kueh ! blom lg puasa dah org sbok jual kueh raya, sample jgn crite la klu kat opis aku ni mcm2 jenis ada, mcm2 rasa ada, mmg rambang mata dan tekak dibuatnya. mmg gle la nak mengoder, tp klu ikut favourite aku every year mesti ada of course la almond london, tp tu la nak buat mmg tau tp masa tu yg xder.......so yg menjimatkan masa beli je la.....tp kan ingat lg last 2 years, mak in law kat mlaka ada dpt resepi tat gulung yg mmg besh in the world dr org yg buat untuk jualan....pergh mmg ikhlas btol mak cik tu, skit resepi pon dia tak ubah...so mak in law dpt sebiji2 siap dia ajar lg nak wat camane....kira dia tak takut la bisnes dia xmaju....aku ske orang yg mcm ni...aku doakan moga2 bisnes mak cik ni akan terus maju dan berkembang....taun ni aku xtau la mak in law aku nak wat ke tak kueh tat tu, bab biasanya aku yg tukang menyibok hehe tukang rasa kueh yg da siap bakar....tp wutever pon klu mak nak wat ok je INSYAALLAH bile kami balik mlaka nant kiter blh wat sama2.ok la ni pon ada lg sample baru smpi nak g cuba try test rasa tgk camana.......lek luuuuuuuuuuu

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment