Tuesday, July 20, 2010

insan baru

aku saje nak share rasa happy ni ngan korang, aku rasa blum lewat lg kot....actually.... aku mmg positively pregnant...huhu haha... this is a very goog n happiest news that me and my hubby got... ye la mana tak nye...da lama gak la aku try conceive ni sejak lahirnye waiez ke dunia, lbh kurang lam 11 bln gak la aku x didatangi period lgsung,then ble dtg tu skali je, mmg aku xpnh mkn ubat untuk menyuburkan ke ape ke... tapi seingat aku aku pnh makan satu jenis maajun yg diberi nama maajun anggun bestari untuk merancang pada tiga bulan pertama selepas bersalin, tapi sebab period xdatang2 so mmg xtau la apa kesannya pada tubuh badanku...tp officemate aku makan aku nampak la ada perubahan pd diorg dr segi muka nmpak cam glowy2 je.ok back to my story, aku skang ni da 9weeks, yg aku nak share xperience kali ni lain skit la mabuk dia pelik skit aku xkena morning sickness cam org lain, tp slalu kene lewat malam 'night sickness' blh x aku kate mcm tu.ye la asal malam je lembik,mlm td lg la perut sakit, pinggang and blakang pun sakit gak.hubby aku da risau da mmg nak grak ke hospital da tp aku yg refused ye la waiez tu klu nak tido dia masih cari aku, aku sure sgt klu aku g mmg masuk ward punye.sian hubby aku susah payah dia kemas rumah and siapkan smua kerja dari segi kemas baju anak2 for pg nursery hari ni, handle anak2,wpun dia penat dia xpnah pun merungut, thats why i love u D, thanks a lot D atas segala pengorbanan yg telah D lakukan untuk mummy dan anak2

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment